Infobar icon

Počas veľkonočných sviatkov doprava cez Packetu zdarma!

Kategórie
 
 
 
 
 
 

Ako vymeniť tovar?

VÝMENA TOVARU do 30 dní

Ak Vám produkty nesadli máte 30 dní na ich výmenu alebo vrátenie.

 

Na výmenu tovaru môžete využiť jednu z 3 možností:

  1. Jednoduchá výmena tovaru cez Packetu!túto službu ste si mohli zakúpiť pri vytváraní Vašej objednávky v sume 1€. Ak ste tak urobili kliknite tu!
  2. Výhodná výmena tovaru cez Packetu!  - ak ste si nezakúpili vyššie uvedenú službu máte možnosť vrátiť tovar cez Packetu za výhodnú sumu 2,90€. Táto suma sa odčíta z dobropisu. Ak máte záujem využiť túto služblu kliknite tu!
  3. Výmena tovaru na vlastné náklady! - ak si neželáte tovar odoslať cez Packetu, ale na vlastné náklady kuriérom alebo poštou kliknite tu!

 


JEDNODUCHÁ VÝMENA TOVARU cez Packetu!Jednoduchá výmena a vrátenie len 1€
 

Pridajte k svojej objednávke v košíku službu jednoduchá výmena za 1€ a dopravu za výmenu už viac neplatíte.

 

Pre jednoduchú výmenu postupujte nasledovne:

1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť.

a.) Zaregistrujte vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár– časť ONLINE REGISTRÁCIA.

alebo

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

 2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.

 3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.

 4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú 

 5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.

 6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 


VÝHODNÁ VÝMENA TOVARU cez Packetu!

výhodná výmena a vrátenie len za 2,9€

Ak ste si k objednávke nezakúpili možnosť jednoduchej výmeny a vrátenia, môžete využiť službu výhodnej výmeny cez Packetu len za 2,9€. Táto suma Vám bude odpočítaná z dobropisu za vrátený tovar.

 

Pre výhodnú výmenu postupujte nasledovne:

1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť.

a.) Zaregistrujte vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár– časť ONLINE REGISTRÁCIA.

alebo

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

 2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.

 3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.

 4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú 

 5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.

 6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 


VÝMENA TOVARU na náklady zákazníka do 30 dní

 

V prípade ak sa rozhodnete zaslať tovar na našu adresu iným spôsobom postupujte prosím podľa pokynov uvedených nižšie:

a.) Zaregistrujte vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár– časť ONLINE REGISTRÁCIA.

alebo

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

Tovar odosielate na vlastné náklady. Odporúčame odoslať ako doporučenú zásielku, alebo prostredníctvom kuriéra, z dôvodu sledovania zásielky.

Tovar zašlite na našu adresu:

Medical Uniforms spol. s.r.o.

Teplická 2246/111A

921 01  Piešťany

+421 33 321 77 10

 

Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia