VÝMENA alebo VRÁTENIE do 30 dní
Ak Vám produkty nesadli, máte 30 dní na ich výmenu alebo vrátenie.
Na výmenu alebo vrátenie tovaru môžete využiť jednu z 3 možností:
- Jednoduchá výmena a vrátenie tovaru cez Packetu! – túto službu ste si mohli zakúpiť pri vytváraní Vašej objednávky v sume 1€. Ak ste tak urobili kliknite tu!
- Výhodná výmena a vrátenie tovaru cez Packetu! - ak ste si nezakúpili službu jednoduchá výmena a vrátenie máte možnosť tovar zaslať cez Packetu za výhodnú sumu 2,90€. Táto suma sa odčíta z dobropisu. Ak máte záujem využiť túto služblu kliknite tu!
- Výmena tovaru na vlastné náklady! - ak si neželáte tovar odoslať cez Packetu, ale na vlastné náklady kuriérom alebo poštou kliknite tu!
JEDNODUCHÁ VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU cez Packetu!
Pridajte k svojej objednávke v košíku službu jednoduchá výmena a vrátenie za 1€ a dopravu za výmenu alebo vrátenie tovaru už viac neplatíte.
Pre jednoduchú výmenu alebo vrátenie postupujte nasledovne:
1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť.
a.) ONLINE: Zaregistrujte výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár, ktorý bol súčasťou balíka– časť ONLINE REGISTRÁCIA. V prípade ak ste ho stratili stiahnete si ho TU
alebo
b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o výmene a vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.
2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.
3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.
4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú
5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.
6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.
Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?
Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.
Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?
Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.
Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.
VÝHODNÁ VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU cez Packetu!
Ak ste si k objednávke nezakúpili možnosť jednoduchej výmeny a vrátenia, môžete využiť službu výhodnej výmeny a vrátenia cez Packetu len za 2,9€. Táto suma Vám bude odpočítaná z dobropisu za vrátený tovar.
Pre výhodnú výmenu alebo vrátenie postupujte nasledovne:
1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť.
a.) ONLINE: Zaregistrujte výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár, ktorý bol súčasťou balíka– časť ONLINE REGISTRÁCIA. V prípade ak ste ho stratili stiahnete si ho TU
alebo
b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o výmene a vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.
2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.
3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.
4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú
5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.
6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.
Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?
Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.
Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?
Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.
Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.
VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU na náklady zákazníka do 30 dní
V prípade ak sa rozhodnete zaslať tovar na našu adresu iným spôsobom postupujte prosím podľa pokynov uvedených nižšie:
a.) ONLINE: Zaregistrujte výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár, ktorý bol súčasťou balíka– časť ONLINE REGISTRÁCIA. V prípade ak ste ho stratili stiahnete si ho TU
alebo
b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o výmene a vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.
Tovar odosielate na vlastné náklady. Odporúčame odoslať ako doporučenú zásielku, alebo prostredníctvom kuriéra, z dôvodu sledovania zásielky.
Tovar zašlite na našu adresu:
Medical Uniforms spol. s.r.o.
Teplická 2246/111A
921 01 Piešťany
+421 33 321 77 10
Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.
Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.
Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?
Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.
Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?
Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.