Kategórie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ako vymeniť alebo vrátiť tovar?

 

VÝMENA alebo VRÁTENIE do 30 dní

Ak Vám produkty nesadli, máte 30 dní na ich výmenu alebo vrátenie.

 

Na výmenu alebo vrátenie tovaru môžete využiť jednu z 3 možností:

  1. Jednoduchá výmena a vrátenie tovaru cez Packetu!túto službu ste si mohli zakúpiť pri vytváraní Vašej objednávky v sume 1€. Ak ste tak urobili kliknite tu!
  2. Výhodná výmena a vrátenie tovaru cez Packetu!  - ak ste si nezakúpili službu jednoduchá výmena a vrátenie máte možnosť tovar zaslať cez Packetu za výhodnú sumu 2,90€. Táto suma sa odčíta z dobropisu. Ak máte záujem využiť túto služblu kliknite tu!
  3. Výmena tovaru na vlastné náklady! - ak si neželáte tovar odoslať cez Packetu, ale na vlastné náklady kuriérom alebo poštou kliknite tu!
 

 


 

JEDNODUCHÁ VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU cez Packetu!

 

Jednoduchá výmena a vrátenie len 1€
 

Pridajte k svojej objednávke v košíku službu jednoduchá výmena a vrátenie za 1€ a dopravu za výmenu alebo vrátenie tovaru už viac neplatíte.

 

 

Pre jednoduchú výmenu alebo vrátenie postupujte nasledovne:

1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť.

a.) ONLINE: Zaregistrujte výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár, ktorý bol súčasťou balíka– časť ONLINE REGISTRÁCIA. V prípade ak ste ho stratili stiahnete si ho TU

 

alebo

 

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o výmene a vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

 2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.

 3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.

 4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú 

 5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.

 6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 


 

VÝHODNÁ VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU cez Packetu!

 

výhodná výmena a vrátenie len za 2,9€

Ak ste si k objednávke nezakúpili možnosť jednoduchej výmeny a vrátenia, môžete využiť službu výhodnej výmeny a vrátenia cez Packetu len za 2,9€. Táto suma Vám bude odpočítaná z dobropisu za vrátený tovar.

 

 

Pre výhodnú výmenu alebo vrátenie postupujte nasledovne:

1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť.

a.) ONLINE: Zaregistrujte výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár, ktorý bol súčasťou balíka– časť ONLINE REGISTRÁCIA. V prípade ak ste ho stratili stiahnete si ho TU

 

alebo

 

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o výmene a vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

 2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.

 3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.

 4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú 

 5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.

 6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.


 

VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU na náklady zákazníka do 30 dní

 

V prípade ak sa rozhodnete zaslať tovar na našu adresu iným spôsobom postupujte prosím podľa pokynov uvedených nižšie:

a.) ONLINE: Zaregistrujte výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár, ktorý bol súčasťou balíka– časť ONLINE REGISTRÁCIA. V prípade ak ste ho stratili stiahnete si ho TU

 

alebo

 

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o výmene a vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

Tovar odosielate na vlastné náklady. Odporúčame odoslať ako doporučenú zásielku, alebo prostredníctvom kuriéra, z dôvodu sledovania zásielky.

Tovar zašlite na našu adresu:

Medical Uniforms spol. s.r.o.

Teplická 2246/111A

921 01  Piešťany

+421 33 321 77 10

 

Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia