Otváracia doba:
Po-Št: 8:00 - 16:00
Pi: 8:00-12:00
Obliekate viac zamestnancov?
+421 33 321 77 11
romana.lukacova@medical-uniforms.sk
Zdravotnícke Oblečenie Pre Profesionálov: Kvalita a Štýl v Jednom Často kladené otázky
Často kladené otázky
Objednávky
Ako zistím stav mojej objednávky?
Číslo objednávky môžete napísať do chatbota alebo nás kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára naspodu hlavnej stránky.
Môžem vymeniť tovar v objednávke alebo objednávku zrušiť?
Samozrejme. Objednávku môžete zrušiť kedykoľvek. Pokiaľ nebola Vaša objednávka ešte vybavená môžete v nej tovar vymeniť. Na e-mail zakaznik@medical-uniforms.sk prosím pošlite nasledovné údaje: číslo objednávky; tovar, ktorý si prajete odstrániť; tovar, ktorý si prajete pridať.
Čo je bezproblémová výmena/vrátenie tovaru?
Služba Bezproblémová výmena/vrátenie tovaru je pomocník, ktorý šetrí čas aj peniaze. A navyše vás zbaví nepríjemného pocitu z komplikovanej procedúry vrátenia či výmeny tovaru a to len za 1€. Zvyšné náklady na spätné poslanie zaplatíme my.
Ako to funguje?
- Zadajte doplnkovú službu v košíku spolu s objednaným tovarom. Pozor, dodatočne sa už služba nedá dokúpiť!
- V prípade, že dodaný tovar nesedí, máte od nás 15 dní na vrátenie a až 60 dní na výmenu.
- Nepoškodený, nenosený, nepraný tovar v pôvodnom balení so štítkami vložte do balíka.
- Do balíčka priložte aj vyplnený Formulár na výmenu/vrátenie, ktorý ste dostali v maile spolu s faktúrou.
- Takýto balíček zaneste do ktorejkoľvek Zásielkovne spolu s jednorázovým kódom, ktorý vám po objednaní služby zašleme e-mailom. A už sa o nič viac nestaráte.
Kedy uhradiť objednávku keď mám platbu prevodom?
S úhradou prosím počkajte na zálohovú faktúru, ktorá Vám bude odoslaná po naskladnení komplet tovaru vo Vašej objednávke. Ak máte záujem o čiastočné odoslanie tovaru, ktoré je spoplatnené sumou 2,4 € prosím napíšte nám, že máte o túto službu záujem prostredníctvom chatbota alebo formulára, ktorý je umiestnený na spodnej časti hlavnej stránky.
Môžem si spojiť viacero objednávok do jednej?
Bohužiaľ takáto úprava z našej strany nie je možná. Najlepšie v tomto prípade bude objednávky stornovať a vytvoriť si jednu veľkú.
Je možné dodatočne upraviť údaje na faktúre?
Samozrejme, údaje vo faktúrach upravovať môžeme, ale iba v danom mesiaci. V prípade, že od vystavenia faktúry neprešlo viac ako 10 dní.
Výmena tovaru
Ako vymením tovar, ktorý mi nesedí?
Pre výmenu prosím vyplňte formulár na výmenu/vrátenie, ktorý ste obdržali mailom spolu s faktúrou. Pokiaľ ste mail neobdržali nájdete formulár TU. Vyplnený formulár prosím vytlačte a pošlite DOPORUČENE spolu s tovarom na našu adresu Medical Uniforms spol. s.r.o., Teplická 111A, 92101 Piešťany.
Za čo môžem tovar vymeniť?
Tovar môžete vymeniť za čokoľvek z našej ponuky.
Ako zistím stav mojej výmeny?
Pre zistenie stavu výmeny tovaru nás prosím kontaktujte prostredníctvom chatbota. Tu si navolíte možnosť zistiť stav objednávky, alebo nás kontaktujte pomocou formulára. Ten sa nachádza na spodnej časti hlavnej stránky.
Po akom čase môžem tovar ešte vymeniť?
Akceptovaná doba na výmenu je 60 dní. Výmenu po uplynutí 60 dní neakceptujeme.
Ako využiť bezproblémovú výmenu?
Pri objednávke si môžete za 1€ zakúpiť bezproblémovú výmenu. Vyplníte formulár na výmenu, vytlačíte, tovar zabalíte a zanesiete do najbližšej zásielkovne. Zadáte kód na vrátenie, ktorý Vám bude zaslaný po objednávke.
POZOR:
Službu nie je možné dokúpiť dodatočne.
POZOR:
Službu nie je možné dokúpiť dodatočne.
Vrátenie tovaru
Ako vrátim tovar, ktorý mi nesedí?
Pre vrátenie prosím vyplňte formulár na výmenu/vrátenie, ktorý ste obdržali mailom spolu s faktúrou. Pokiaľ ste mail neobdržali nájdete formulár TU. Vyplnený formulár prosím vytlačte a pošlite DOPORUČENE spolu s tovarom na našu adresu Medical Uniforms spol. s.r.o., Teplická 111A, 92101 Piešťany.
Ako zistím stav mojej vratky?
Pre zistenie stavu vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte prostredníctvom chatbota. Tu si navolíte možnosť zistiť stav objednávky, alebo nás kontaktujte pomocou formulára. Ten sa nachádza na spodnej časti hlavnej stránky.
Po akom čase môžem tovar ešte vrátiť?
Akceptovaná doba na vrátenie je 14 dní. Vrátenie po uplynutí 14 dní neakceptujeme.
Ako využiť možnosť bezproblémového vrátenia?
Pri objednávke si môžete za 1€ zakúpiť bezproblémovú výmenu. Vyplníte formulár na vrátenie, vytlačíte, tovar zabalíte a zanesiete do najbližšej zásielkovne. Zadáte kód na vrátenie, ktorý Vám bude zaslaný po objednávke.
POZOR:
Službu nie je možné dokúpiť dodatočne.
Všeobecné informácie
Máte kamennú predajňu?
Ešte nie, ale usilovne na tom pracujeme. V dohľadnej dobe bude vytvorený showroom, kde si budú klienti môcť pozrieť vybrané produkty a v prípade záujmu aj na mieste zakúpiť.
No search results found
Panel only seen by widget owner