Výmena tovaru

Kategórie
 
 
 
 
 
 

Ako vymeniť tovar?

VÝMENA TOVARU do 30 dní

Ak Vám produkty nesadli máte 30 dní na ich výmenu alebo vrátenie.

 

Na výmenu tovaru môžete využiť jednu z 3 možností:

  1. Jednoduchá výmena tovaru cez Packetu!túto službu ste si mohli zakúpiť pri vytváraní Vašej objednávky v sume 1€. Ak ste tak urobili kliknite tu!
  2. Výhodná výmena tovaru cez Packetu!  - ak ste si nezakúpili vyššie uvedenú službu máte možnosť vrátiť tovar cez Packetu za výhodnú sumu 2,90€. Táto suma sa odčíta z dobropisu. Ak máte záujem využiť túto služblu kliknite tu!
  3. Výmena tovaru na vlastné náklady! - ak si neželáte tovar odoslať cez Packetu, ale na vlastné náklady kuriérom alebo poštou kliknite tu!

 


JEDNODUCHÁ VÝMENA TOVARU cez Packetu!Jednoduchá výmena a vrátenie len 1€
 

Pridajte k svojej objednávke v košíku službu jednoduchá výmena za 1€ a dopravu za výmenu už viac neplatíte.

 

Pre jednoduchú výmenu postupujte nasledovne:

1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť.

a.) Zaregistrujte vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár– časť ONLINE REGISTRÁCIA.

alebo

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

 2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.

 3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.

 4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú 

 5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.

 6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 


VÝHODNÁ VÝMENA TOVARU cez Packetu!

výhodná výmena a vrátenie len za 2,9€

Ak ste si k objednávke nezakúpili možnosť jednoduchej výmeny a vrátenia, môžete využiť službu výhodnej výmeny cez Packetu len za 2,9€. Táto suma Vám bude odpočítaná z dobropisu za vrátený tovar.

 

Pre výhodnú výmenu postupujte nasledovne:

1. Zabaľte produkty, ktoré chcete vymeniť.

a.) Zaregistrujte vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár– časť ONLINE REGISTRÁCIA.

alebo

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

 2. Zásielku odneste do najbližšej Packety - mapu s adresami Packety nájdete TU.

 3. Na mieste zadajte kód nášho e-shopu 91916192.

 4. Dajte balíček obsluhe a oni sa o zvyšok postarajú 

 5. Vyžiadajte potvrdenie o odoslaní balíka - uschovajte si ho, je to jediný doklad o odoslaní balíka.

 6. Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 


VÝMENA TOVARU na náklady zákazníka do 30 dní

 

V prípade ak sa rozhodnete zaslať tovar na našu adresu iným spôsobom postupujte prosím podľa pokynov uvedených nižšie:

a.) Zaregistrujte vrátenie tovaru prostredníctvom online formulára TU a vložte do balíku vyplnený formulár– časť ONLINE REGISTRÁCIA.

alebo

b.) K balíku priložte už pred vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý ste obdržali v e-maily spolu s faktúrou. V prípade ak ho nemáte vyplňte prázdny formulár, ktorý máte v balíčku, alebo si ho stiahnete TU.

 

Tovar odosielate na vlastné náklady. Odporúčame odoslať ako doporučenú zásielku, alebo prostredníctvom kuriéra, z dôvodu sledovania zásielky.

Tovar zašlite na našu adresu:

Medical Uniforms spol. s.r.o.

Teplická 2246/111A

921 01  Piešťany

+421 33 321 77 10

 

Balíček nám bude doručený približne do 2-3 pracovných dní. O prijatí a overení vrátených produktov Vás budeme informovať e-mailom.

 

Akceptujeme len tovar, ktorý je nepoškodený, čistý a bez známok nosenia v pôvodnom obale a s visačkou.

 

Kedy mi príde požadovaný tovar na výmenu?

Pokiaľ je tovar skladom odosielame ihneď po spracovaní výmeny. V prípade ak tovar nie je skladom, odosielame ihneď po jeho naskladnení. Informácie o dodaní obdržíte v e-mailom.

 

Ako vyriešite preplatok/nedoplatok?

Na požadovaný tovar Vám vystavíme novú faktúru. Za vrátený tovar obdržíte dobropis, ktorý Vám odošleme na e-mail. Faktúru a dobropis spolu započítame. Preplatok Vám vrátime na Váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári. V prípade nedoplatku uhradíte rozdiel cien na dobierku pri preberaní tovaru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia