Obchodné podmienky | medical-uniforms

Kategórie
 
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Medical Uniforms

stanovujúce obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim  (ďalej len "VOP")

 

1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode

Medical Uniforms spol. s.r.o.
Teplická 2246/111A
921 01  Piešťany 
Kontaktná osoba: Dominika Némová
IČO: 50049003, IČ DPH: SK 2120160834, DIČ: 2120160834

Tel. č.: +421 33 321 77 10

email: zakaznik@medical-uniforms.sk

Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťahy, práva a povinnosti medzi kupujúcim a predávajúcim spoločnosťou Medical Uniforms spol. s.r.o. so sídlom: Teplická 2246/111A, 921 01 Piešťany, IČO: 50049003, DIČ: 2120160834, IČ DPH  2120160834 zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, vl. č. 36628/T pri uzatváraní kúpnych zmlúv prostredníctvom internetu, cez e-shop/nákupný web portál prevádzkovaný na internetovej stránke www.medical-uniforms.sk.

Tieto právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim vznikajú pri kúpe, dodávke tovaru a reklamáciach vád tovaru a v závislosti od ich obsahu a účastníkov kúpy sa primerane riadia ustanoveniami príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a kontrole vnútorného trhu.

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01  Trnava 1

Odbor výkonu dozoru 

tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21

fax č. 033/321 25 23 

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Pri objednávaní ako fyzická osoba - nepodnikateľ prosím uveďte vaše meno, priezvisko, adresu kam má byť doručený tovar, telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete ako právnicka osoba (na firmu alebo živnosť) v objednávke tiež uveďte vaše obchodné meno, IČO, DIČ / IČ DPH a fakturačnú adresu ak je odlišná od adresy doručenia.

4. K akceptácii objednávky tovaru zo strany prevádzkovateľa a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza na základe potvrdenia tejto správne a úplne vyplnenej objednávky elektronickou formou (e-mailom) zo strany prevádzkovateľa. Po odoslaní objednávky na Vami zadaný e-mail bude poslané potvrdenie o prijatí objednávky a neskoršie aj ďalšie informácie o stave vašej objednávky (napr. objednávka bola spracovaná, tovar bol expedovaný, tovar je momentálne vypredaný a pod.). Objednávku si môže registrovaný objednávateľ skontrolovať priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu po prihlásení.

5. Ak sa po uzavretí kúpnej zmluvy ukáže, že dodanie predmetu predaja nie je možné, pretože predmet predaja neexistuje a nie je možné ho zabezpečiť, alebo dodanie predmetu predaja síce možné je, ale s vyššími nákladmi alebo s inými obtiažami, hlavne v prípadoch, kedy predmet predaja nie je skladom, takže poskytnutie plnenia je pre predávajúceho nevýhodné, pretože náklady na jeho poskytnutie nezodpovedajú hodnote plnenia, ktoré má predávajúci obdržať, alebo plnenie nie je možné poskytnúť v lehote stanovenej v kúpnej zmluve, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy

6.Predávajúci môže tovar ponúkať za nižšiu cenu, než je cena, za ktorú je tovar bežne ponúkaný, to znamená, môže tovar ponúkať so zľavou. Pri tovare na ktorý je poskytovaná zľava, je výslovne uvedená cena tovaru pred zľavou a cena tovaru po zľave. Predávajúci dodáva tovar za nižšiu cenu len do vypredania skladových zásob tohto tovaru. V prípade, že po uzatvorení kúpnej zmluvy vyjde najavo, že tovar nie je možné dodať za nižšiu cenu, pretože došlo k vypredaniu skladových zásob, je predávajúci oprávnený odmietnuť objednávku, prípadne oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu s tým, že v prípade, že kupujúci nemá záujem o dodanie tovaru za bežnú cenu, majú kupujúci a predávajúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. 

7. Miestom naplnenia kúpnej zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko) alebo miesto podnikania objednávateľa uvedené v elektronickom formulári s objednávkou. Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov (zmluvný prepravca, kuriérska služba) alebo prevádzkovateľ dodá tovar vlastnými prostriedkami alebo na základe dohody s objednávateľom bude tovar pripravený u prevádzkovateľa na odovzdanie. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním objednávateľovi alebo odovzdaním tovaru na prepravu zmluvnému prepravcovi. Vlastnícke právo na tovar prechádza na objednávateľa dodaním tovaru pod odkladaciou podmienkou zaplatenia kúpnej sumy uvedenej v objednávke v plnej výške. Do doby prechodu vlastníckych práv z prevádzkovateľa na objednávateľa, má objednávateľ všetky povinnosti uschovaváteľa vecí a je povinný výrobky a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako tovar prevádzkovateľa .

8. Prevádzkovateľ dodá tovar objednávateľovi v čo najkratšej dobe po prijatí elektronického formuláru s objednávkou v dodacích lehotách uvedených na internetovej stránke prevádzkovateľa. V prípade, že prevádzkovateľ nie je schopný dodať objednávateľovi všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí o tejto situácií v čo najkratšom čase objednávateľa a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie náhradného tovaru. Ak si objednávateľ zvolí zpôsob platby "Platba prevodom na bankový účet", tovar bude odoslaný po prijatí úhrady na účet prevádzkovateľa. Platobné údaje sa objednávateľ dozvie formou e-mailu na základe zaslanej zálohovej faktúry od prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ odosiela zálohovú faktúru vo chvíli, keď je objednaný tovar pripravený na odoslanie. Odberateľ má na výber niekoľko spôsobov platby. PLATBU PREVODOM, PLATBU NA DOBIERKU, ONLINE PLATBY cez platobné brány GOPAY (pre objednávky) alebo COMGATE (pre zálohové faktúry). Pri platbách prevodom a cez platobné brány sa tovar odosiela v najkratšom možnom termíne po pripísaní platby na účet prevádzkovateľa. Pri platbe na dobierku sa tovar odosiela ihneď po spracovaní objednávky, ak je tovar skladom. 

9. V prípade, ak tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva objednávateľ prevádzkovateľovi právo poskytnúť zmluvnému prepravcovi potrebné osobné údaje za účelom doručenia tovaru (meno / obchodné meno, adresa, telefón, e-mail).

10. Daňovým dokladom za zakúpený tovar je faktúra. Kupujúci dáva Súhlas so zasielaním elektronickej faktúry v zmysle § 71 ods. 1 písm.b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len Súhlas)
10.1. Odberateľ týmto v zmysle § 71 ods. 1 písm.b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pri danej hodnoty udeľuje spoločnosti Medical Uniforms spol. s r.o. IČO 50049003 (ďalej len MU) súhlas na to, aby mu za dodané služby alebo tovar vystavovala faktúru v elektronickej forme (ďalej len elektronická faktúra).
10.2. Elektronická faktúra je v zmysle § 71 ods. 1 písm.b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty daňovým dokladom.
10.3. Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu faktúr vyhotovených MU v elektronickej forme je zaručená elektronickým podpisom podľa zákona č. 215/2002 Z.z. o  elektronickom podpise.
10.4. MU sa zaväzuje elektronickú faktúru doručovať odberateľovi prostredníctvom elektronickej pošty, a to na jeho e-mailovú adresu, ktorú poskytol MU a ktorá je  uvedená v objednávke (ďalej len e-mailová adresa).
10.5. Odberateľ je povinný neodkladne informovať MU o akýchkoľvek zmenách, ktoré by mohli mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr podľa týchto podmienok, najmä o zmene e-mailovej adresy.
10.6. Odvolať tento Súhlas môže odberateľ písomným oznámením, doručeným MU.
10.7. Odberateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese uvedenej v Objednávke. MU nezodpovedá za škody vzniknuté v dôsledku úniku údajov z poštovej schránky priradenej k e-mailovej adrese odberateľa alebo v dôsledku úniku údajov  z internetovej aplikácie odberateľa.
10.8. MU nezodpovedá za poškodenie údajov alebo neúplné údaje v prípade, že poškodenie alebo neúplnosť údajov boli spôsobené poruchou na komunikačnej trase pri doručovaní elektronickej faktúry prostredníctvom siete internet. MU nezodpovedá za škody vzniknuté z dôvodu nekvalitného  pripojenia odberateľa do siete internet, z dôvodu porúch vzniknutých na  komunikačnej trase k odberateľovi alebo v dôsledku akejkoľvek inej  nemožnosti odberateľa nadviazať príslušné spojenie alebo prístup k internetu.  V prípade zistenia poškodenia súboru s faktúrou má odberateľ právo požiadať o jej opätovné doručenie emailom alebo poštou, pričom MU je povinné tejto požiadavke vyhovieť. 
10.9. V prípade nedoručenia elektronickej faktúry za dodaný tovar sa odberateľ zaväzuje bez  zbytočného odkladu informovať MU o tejto skutočnosti  prostredníctvom správy zaslanej na e-mailovú adresu zakaznik@medical-uniforms.sk. V prípade nesplnenia tejto oznamovacej povinnosti odberateľa, nie je MU  povinné preukazovať odoslanie takejto faktúry a táto sa považuje za doručenú.
10.10. Tieto podmienky sú súčasťou Všeobecných obchodných podmienok a tvoria ich neoddeliteľnú súčasť.

11. Pri preberaní tovaru objednávateľ obdrží doklad o prevzatí tovaru, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Pokiaľ objednávateľ uhradil svoju objednávku prevodom cez bankový účet alebo platobnú bránu ComGate Payments, a.s., dokladom o úhrade je výpis bankového účtu a vyúčtovacia faktúra.

V prípade problémov úhrady zálohovej faktúry cez platobnú bránu Comgate , kontaktujte majiteľov platobenj brány:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

12. V prípade, ak objednávateľ nezaplatí a neprevezme objednaný tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení (zásielka vráti ako nedoručná bez zavinenia prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod. ), prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takom prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky. Objednávateľovi, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná správa e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na túto výzvu má objednávateľ termín 7 dní odo dňa odoslania správy. Ak objednávateľ požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, prevádzkovateľ doúčuje k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné podľa platného cenníka. Opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ objednávateľ na výzvu prevádzkovateľa v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany prevádzkovateľa stornovaná.

13. Objednávateľ ako súkromná osoba (nepodnikateľ/spotrebiteľ) má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy; spotrebiteľ môže použiť nasledovný formulár na odstúpenie od zmluvy. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ. Zakúpený tovar v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva, a pod.) spotrebiteľ zašle späť na adresu prevádzkovateľa (ale nie formou dobierky). Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, ak bol tovar zakúpený a prevzatý osobne u prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné najneskôr v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru alebo odo dňa, kedy spotrebiteľ preukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ spotrebiteľ nepožiada inak. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zákona o ochrane spotrebiteľa (t.j. pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru). To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa), a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

14. Objednávateľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy, taktiež nemôže odstúpiť pri predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa, pri tovare určeného osobitne pre jedného objednávateľa, pri tovare, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (napr. z dôvodu personalizácie).

15. Cena tovaru je určovaná podľa platného cenníka prevádzkovateľa a je uvedená na web stránke internetového obchodu pre každý tovar osobitne vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH), pričom je zároveň uvedená cena tovaru bez DPH, suma DPH a cena celková, teda ceny vrátane DPH. Súčasťou ceny nie je poradenská činnosť, dopravné ani žiadne iné náklady, pokiaľ to nie je uvedené v popise produktu. Zvýhodnené (akčné) ceny tovaru sú zreteľne označené symbolmi (ako napr. "akcia" alebo "výpredaj"). Platnosť zvýhodnených cien trvá do vypredania zásob alebo počas trvania doby uvedenej pri zvýhodnenej cene.

16. V prípade, ak objednávateľ sa aktuálne nachádza alebo žije v zahraniči, prevádzkovateľ dohodne platobné a dodacie podmienky s objednávateľom individuálne. Pri doruční objednávky do ČR objednávateľ platí cenu tovaru a dopravu kuriérskou službou v Kč podľa aktuálneho cenníka. 

17. Záručné podmienky a zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru sú upravené reklamačným poriadkom.

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má objednávateľ - kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

18. Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom (pošta, kuriér) alebo udaním nesprávnej adresy objednávateľa. Objednávateľ je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, objednávateľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať prevádzkovateľa. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou doručovateľa alebo poškodenie tovaru zavinené doručovateľom je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u doručovateľa. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil objednávateľ doručovateľovi, nebudú prevádzkovateľom uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude objednávateľovu poskytnuté.

Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru podľa všeobecného predpisu - §§ 622 a 623 OZ, ktoré znejú:

 §622 1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. 2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. 3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažne ťažkosti. 

§623 1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. 2. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.  

Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia (písomné vyjadrenie znalca alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv), bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie poučiť spotrebiteľa, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. 

Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak by si spotrebiteľ vybral inú osobu (napr. znalca), náklady by mohol preniesť na predávajúceho len vtedy, ak by odborné posúdenie preukázalo zodpovednosť predávajúceho. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.V prípade, že reklamácia nebude vybavená kladne, tovar bude odoslaný späť kupujúcemu spoločne s odôvodnením prečo bola reklamácia zamietnutá.

19. Všetky prijaté elektronické objednávky tovaru sú považované za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy a nie sú považované za záväzné. Objednávateľ má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred potvrdením objednávky a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Prevádzkovateľ má právo zrušiť objednávku v prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci, z dôvodu ukončenia jeho výroby, z dôvodu jeho vypredania , vo všetkých týchto prípadoch prevádzkovateľ o tom informuje objednávateľa. Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru. Objednávateľ má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené objednávateľovi bezodkladne a to spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ objednávateľ nepožiada inak.

20. Objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie, a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti prevádzkovateľa a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou (e-mailom, listovou zásielkou) alebo telefonickou formou, na základe čoho prevádzkovateľ jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy. Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu po prihlásení.

21. Objednávateľ po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže obdržať správy o ponukách tovarov, akciách a službách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať cez linku, ktorá sa nachádza v e-mailoch, ktoré mu budú doručované.

22. Na obchodné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu z neho vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré nekonajú pri uzatváraní obchodných zmlúv podľa týchto VOP v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení Občianskeho zákonníka aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa.

23. Objednávateľ a prevádzkovateľ sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. 

24. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia týchto VOP, nezodpovedá prevádzkovateľ objednávateľovi za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia kúpnej zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto VOP ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení VOP a zvyšné časti príslušného ustanovenia VOP tým zostávajú nedotknuté.

25. VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronického formulára s objednávkou s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.

26. Internetový obchod www.medical-uniforms.sk spoločnosti Medical Uniforms spol. s.r.o. je registrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.

27. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na zakaznik@medical-uniforms.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodu.

Tieto VOP sú platné od 1.06.2015 a plne nahradzujú predchádzajúce VOP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia